Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
* *
Velkommen, Gæst. Venligst log ind eller registér dig. Modtog du ikke en aktiverings-e-mail?
23 Januar , 2019, 14:20

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png stevnsrace.jpg bangs_1.png naturgaard.jpg dyrenesmad.jpg

Forfatter Emne: Er prisen for god til at være sandt?  (Læst 439 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Margrethe

Offline Gok

Sv: Er prisen for god til at være sandt?
« Svar #1 Dato: 14 Januar , 2019, 17:28 »
Jeg tror ikke der er noget skummelt ved tilbuddet og firmaet. Firmaet er hjemmehørende i Tyskland, men har en dansk hjemmeside, hvilket er ret almindeligt i dag. Varen sendes fra Tyskland, og derfor kan leveringstiden være et par dage længere, end du måske regner med.
Bemærk at der øverst er vist et rundt mærke med et "e". Det viser, at firmaet er godkendt til nethandel i Tyskland, svarende til det danske "e"mærke.

Et rigtig godt tilbud.  8)
« Senest Redigeret: 14 Januar , 2019, 20:44 Fra Gok »

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Vis eget galleri
  • Alder: 53
  • Placering: Midtjylland
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #2 Dato: 16 Januar , 2019, 08:42 »
Det er en typisk 'kineserrugemaskine', måske lidt billigere end hvad du kan finde den til i Danmark hos en leverandør her. Men så er garanti også lidt lettere.
De kan være af svingende kvalitet så det kan være en god eller dårlig handel.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Marie1

« Svar #3 Dato: 16 Januar , 2019, 19:51 »
Jeg har en, der minder om den. Den holder temperatur og fugtighed fint, men den larmer utåleligt. Dels kan jeg ikke selv holde ud at høre på den, dels kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvordan de har det inde i æggene.

Offline Margrethe

« Svar #4 Dato: 16 Januar , 2019, 20:35 »
Jeg har en, der minder om den. Den holder temperatur og fugtighed fint, men den larmer utåleligt. Dels kan jeg ikke selv holde ud at høre på den, dels kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvordan de har det inde i æggene.

Nej det med kyllingernes velbefindende inde i ægget, hvis den larmer så meget, det kan være en pointe.

Online Ast

• Bruger
  • Vis eget galleri
  • Alder: 63
  • Placering: Gelsted, Herlufmagle, Næstved
  • Et sundt liv, er med gode dyr
    • facebook
« Svar #5 Dato: 20 Januar , 2019, 14:23 »
En del 'kineserrugemaskine', er billige men de svinger i kvaliteten, Det kan være når der skal fyldes vand på så stiger temperatur en del. Denne rugemaskinen er til ca. halv pris af andre 'kineserrugemaskine' der sælges i Danmark. Om det vil være en god eller dårlig handel. Jeg ville ikke ikke gøre det.
Har 0,4 Hvid (Lyse) Sussex, 0,2 mørke Sussex (ikke typisk), 0,2 Maran (ikke typisk).
0,3 Hunde, 2,0 katte. Kone og børn. 
Mvh. Anders

Nyeste