Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)  (Læst 13523 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tapani

  • Bruger
  • Indlæg: 664
Sv: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)
« Svar #15 Dato: 15 December , 2014, 15:25 »
Der kom ingen klager so de måske ikke kunne tro deres egne ører lol.
Finn havde en go ide for næste hotel overnatning.  Jeg siger bare at jeg har hanegal som vækkelyd i min telefon
Mvh
Tapani
1.3 Sort sølv dobbeltrandet Barnevælder
0.1 Cream Leghbar.
0.1 Marans
0.1 blanding
Honning bier
1.0 mand

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)
« Svar #16 Dato: 15 December , 2014, 16:02 »
God ide  /o

For øvrigt var det et lækkert LU, i hvert fald for mig, for hold da op med søde mennesker, jeg fik snakket med og ikke mindst fik holdt en masse kvalitets tid sammen med.  ;D /o /o

Det kan dog bare være lidt "farligt" for der er rigtigt mange fine racer og smukke farver, som man kan forelske sig i.....  :o

Og selvfølgelig 1000 tak til alle implicerede lige fra DFfR, alle de frivillige ildsjæle, som fik LU op og stå og ikke mindst tage ned igen. Samt alle udstillerne, alle dommerne, alle dem som havde stande, specialklubberne og ikke mindst alle de besøgende, som fik tid og lyst til at kigge forbi.
For uden alle jer, ville der ikke været noget LU.

Lad os håbe og tro på at LU 2015 bliver endnu bedre med endnu flere udstillere, dyr og besøgende.
« Senest Redigeret: 15 December , 2014, 16:16 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Henrik givskud

  • Bruger
  • Indlæg: 229
Sv: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)
« Svar #17 Dato: 15 December , 2014, 21:45 »
Ja, man er jo lidt misundelig da jeg ikke nåede der op i år, men sygdom er jo hver mands herre, men hvad med resultaterne, hvem blev mester ?
Opdrætter af st. agerhønefarvede Orpington, New Hampshire af æglægger typen og kobberfarvet Marans. Jeg har ofte dyr til salg.
Jeg bor i dejlige Givskud, er dyrepasser og far til 1,7 med den samme vidunderlige kvinde. Og så er der en stær i kassen, igen, som man siger 😜

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)
« Svar #18 Dato: 15 December , 2014, 21:57 »
Dansk mester : Bent Nielsen med Dværg Orpington - sorte og dansk junior mester : Jonas Pedersen med Australorps - sorte.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Niels Kongsbak

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 146
Sv: Landsudstilling (LU) (racefjerkræ)
« Svar #19 Dato: 16 December , 2014, 20:03 »
Hvordan gik det de hvedefarvet Maran - blev de godkendt som variant?