0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nu bliver jeg sgu nød til at tage bladet for munden og bede Hr. Michael Nielsen AKA "høns i haven" om at stoppe den galde du blive ved med at vade rundt i. JEG syntes ihvertfald at det er trættende og uden hjeml. Det er da rart at der er muligheder for at handle hos flere i Dk. Monopol er aldrig godt for konkurrencen og kan da ikke komme os forbrugere til gavn. Ikke dermed sagt at jeg har noget udestående med America. For hvis jeg havde ville det da være særdeles unfair at undergrave deres virksomhed ved at hænge dem ud her som du gør med Jeppe Krag og hans forsøg på at udvide markedet for os hobby avlere.Jeg siger som Jørn : stop den smæde kampagne, den klæder ikke Forum.
Nu bliver jeg sgu nød til at tage bladet for munden
Du svarede heller ikke den her gang på de spørgsmål der er blevet stillet her i tråden ?.Det glæder mig da at du har fundet her ind. Men hvis du stadigvæk bliver ved med at undlade at svare på spørgsmålene omkring dit firma, så hjælper det jo ikke meget.Du kan ikke bilde mig ind at du ikke er klar over hvilke regler der er til en webshop i Danmark. Og du overholder dem ikke. Få nu styr på de Handelsbetingelser der mangler.Og hvis man vil virke troværdig. Er et selvstændig moms nummer da et must. Og et tlf nummer der tilhører firmaet. Og bare sådan en simpel ting som en email adresse der til hører Domænet. Den med de 20000kr til revisor kan du godt glemme alt om. Find en ny hvis din nuværende ikke kan tage det med til samme pris.Og så få lavet Paypal som betalingsmulighed. De 6 % pr transaktion kan du rolig lægge oven i prisen uden at skræmme kunderne væk.Så du synes at jeg skal sætte prisen op med 101 kr i den lille model, for at få Paypal. Hvis jeg rent faktisk har tænkt mig, at sende maskiner til dem der har betalt for en, hvorfor skulle kunderne så betale ekstra, fordi du keder dig.Jeg kender desværre ikke nogen revisor der vil lave regnskab på to virksomheder for ens pris. Jeg er også ved at impoter et stort sten badekar, skal jeg så også have et cvr. nr. til den.? Så tag op vent med at kalde mig en svindler, til der er en der er blevet svindlet. !!!!Tak til jer der også mener at dette er under lav mål..... Jeppe
Dejligt at høre Jørn, du også har gode erfaringer. Måske kan du fortælle mig- Altså selv om det er køleskabsæg. Om man dagligt skal tage æggene ud ca. 15 min for at efterligne en natural hønemor? Har du slået æggevenderen til hele tiden eller slår du den fra og nøjes med at vende morgen og aften?Lige nu har jeg sat den til 37,7 grader og den ligger fint på 55% fugt. og vugger/vender æggene hver 2.timeJespers æg bliver nemlig min første rugning nogensinde og jeg er ved at gå op i limningen af spænding og vil selvfølgelig gøre det aller rigtigste for de fine æggebasser.