0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ok, tak for værdifuld info Jørn. Han HAR en rift/et gammelt sår på den ene trædepude..., han har allerede fået antibiotika, men i pilleform. Jeg har to forskellige antibiotika præparater mere: Fucidin salve og Fucicort salve. Sidstnævnte er en kombination af steorid og fucidin syre. Jeg har klorhexidin til desinfektion. Kan jeg rense fødderne i varmt vand, duppe med klorhexidin og smøre med salven? Frede er nu sat i araucanakyllingernes kravlegård - de er alligevel på græs i dagtimerne. Han spiser stadig, men vil ikke lade mig give ham vand. Dog ligger han sig ned så snart jeg er gået. Han stritter lidt imod når jeg vil give ham vand, så rejser han sig op og går lidt og klukker lidt, men lægger sig ned i det sekund jeg har fjernet mig. Jeg gav ham en klat leverpostej tidligere, som ellers er guf i verdensklasse, men han ville ikke have det, så jeg lagde det foran ham. Da jeg skulle flytte ham over i kravlegården var den forreste del af kammen dækket af leverpostej, så han har taget sig en lur i leverpostejen .TUSIND TAK FOR KÆMPE OPBAKNING OG HJÆLP. DET ER GULD VÆRD AT VÆRE MED HER PÅ FJERKRÆ FORUM. TUSIND TAK VENNER!!!! Og SÅ må jeg heller se at få mig en klatvask og klæde om til noget gæstepænt tøj . Jeg har 25 min.....