0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Vi prøver nu nok alligevel...Vi vil gerne have store kyllinger, så vi slagter først, når de er 5-6 måneder gamle og har en slagtevægt på 2,5 - 4 kg - det synes vi er godt!Hvis det ikke lykkes, fortsætter vi bare med at købe daggamle, men de er blevet pokkers dyre, så det kunne jo være fint at lave dem selv. Vi fodrer udelukkende med øko-foder, så det ville fint at kunne spare en del af investeringen Lige nu har vi en meget tilfreds Sussexhøne, der passer kyllinger:https://picasaweb.google.com/lh/photo/JZqh5u_oL2rI5Wts5BDIpdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
Det var dog en dejlig positiv stemning, man mødes af på dette forum - NOT!Jeg haaber du ikke forsvinder, Anja. Det er nog ikke at de mener at kritisere dig, men mange der avler racedyr haver MEGET sterke meninger. Maaske forandrer du dit kyllingehold, maaske ikke, so what? Det vigtigste er at du hygger dig, og at DINE dyr haver det godt? Selv saa kunde jeg belaere dig om slagtekyllinger, men jeg menede som du for mange aar siden, jeg haver bare udviglet mit hoensehold som aarene gik. Slig JEG vilde have det. Du vil sikkert finde hjaelp og vender her paa Forum. Jeg HAABER vi traeffes igen her paa Forum.Tak for denne gang!