0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg dyrker Jordnødder i mit drivhus i år. Måske du skulle prøve det samme.
Hej JulieJeg tror de nemt får lopper, ja. I vores område er der mange vildkatte, og de har i hvert fald lopper.Det værste p.t. er nu skovflåter. De bider, og bider og bider de stakkels katte, og hver eneste dag piller jeg 3-6 flåter af dem. De er snart et stort sår i nakkeregionen . Her hjælper Frontline også. Mest de første 14 dage efter de har fået pipetten, og da man kun må behandle dem en gang om måneden, er midlet knapt så effektivt den sidste del af perioden. Flåterne dør dog stadig, men de bider mere, og der går længere tid før de kradser af.
Jøsses man kan jo ligefrem købe metacam i håndkøb der. Men takker for tippet og for de mange sparet penge i fremtiden
Tak for et godt tip Hvilken ormekur er det du har købt?Har været inde på deres hjemmeside og se Er ingen ørn til det eng. det kræver ikke noget at købe divs. ting ormepiller osv? de har også flubenol til høns
Tanja@ vil du ikke lige linke til ormekur til katte/killinger da jeg ikke kan finde det uden et det er receptpligtig.
Det er kun medicin uden recept man må købe i EU. Håndkøbsmedicin er lovligt at indføre og der er ganske rigtigt meget at spare. Man kan ikke længere købe ormemidler hos bestpet (og sikkert flere også) til Danmark (og Irland) uden recept. **Prescription needed for orders from Denmark**Det ser ud til at englænderne også er ved at finde ud af at hvis man bare bruger løs af orme-midler, så holder de altså op med at virke.Så for egen og andres skyld, så overhold reglerne om at der skal recept til ormemidler.