Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Falder medlemstallet på landsplan?  (Læst 4167 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Margrethe

  • Bruger
  • Indlæg: 399
Falder medlemstallet på landsplan?
« Dato: 31 Januar , 2018, 11:04 »
Bedre sent end aldrig. Det er først nu, jeg ser, der ikke længere er en hjemmeside for "Sydhavsøernes Fjerkræklub", hvilket jeg fandt ud af skyldtes sammenlægning. Det var ellers en god hjemmeside fuld af informationer om mange racer.
Hvis man ikke kan skaffe tilstrækkelig medlemmer i et "landligt" område som Sydsjælland, Lolland og Falster så ser det da lidt sort ud for klubbernes fremtid generelt. Her går det også den gale vej.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Falder medlemstallet på landsplan?
« Svar #1 Dato: 31 Januar , 2018, 13:48 »
Det er korrekt at der i (desværre) godt stykke ikke har været nogen hjemmeside for Sydhavsøernes Fjerkræ Klub. For vi har skiftet udbyder og jeg har knoklet som en lille hest (ind imellem arbejde, dyr, venner og familie) for at lægge alt ind på vores nye hjemmeside og den er stadig ikke helt færdig endnu.

Men NU er den der, så kig ind på www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk for vi lever skam stadig i bedste velgående. Og ja, der har været mange, som har savnet siden.
Og nej vi er heller ikke blevet sammenlagt med andre siden vi blev til Sydhavsøernes Fjerkræ Klub tilbage i 2008.

Og nej medlemstallet er bestemt ikke faldet, for vi har medlemmer fra hele Danmark efterhånden. Men vi vil da rigtigt gerne have endnu flere  /o
« Senest Redigeret: 31 Januar , 2018, 14:56 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Margrethe

  • Bruger
  • Indlæg: 399
Sv: Falder medlemstallet på landsplan?
« Svar #2 Dato: 31 Januar , 2018, 22:46 »
Godt at høre godt nyt fra klubfronten. Og tillykke med den flotte side  /o