Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Forumsdag 2015 AFLYST  (Læst 61450 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #15 Dato: 11 August , 2015, 16:34 »
Vi holder snart møde, men jeg vil gerne have tilmeldinger hvis jeg skal lave mad igen. Det gør det lidt nemmere at regne ud hvor meget jeg skal købe. ;) Der kommer en tråd om det hele senere.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Peter Agger

  • Moderator
  • Indlæg: 1 125
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #16 Dato: 23 August , 2015, 18:20 »
Endelig, og på høje tid har vi lidt info om vores forumdag.

Det bliver lørdag den 19 September, fra kl. ca. 10 til ????  For dem som ikke tidligere har været med kan jeg sige at det er fantastisk at møde dem, ren fysisk, som man ellers kun kender på en profil.

Hvis nogle har nogle fine, sjove eller søde dyr, de vil vise os andre er der mulighed. Og er der nogle der har en hane, eller andet overskud de gerne sælge er der mulighed for det.
Alt det ta'r Marianne Malmquist​ sig af, og for ikke at gøre denne tråd uendelig vil det være en god ide at aftale det på PM.

De samme gælder maden. Vi har planer om en fælles kold buffet hvor alle som deltager i den, ta'r et eller andet med, men det vil Henriette Hall​ styre med hård hånd, så der er det hende der skal have en PM.

Samme dag er der landsdækkende åben vingårde hvor vi deltager, så der er mulighed for en rundvisning i vinmarken samt smagsprøver. Det er noget jeg skal tage mig af, sammen med min bror.

Vi håber at dagen vil blive positiv for såvel vininteresserede som hønsefolk.
Hilsen
Peter

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #17 Dato: 23 August , 2015, 18:33 »
Som I kan se, skal I selv være aktive mht. til madlavningen i år. Til gengæld spiser man så gratis med. Vi vil gerne lave en buffet, hvor alle der ønsker at deltage i spisningen medbringer en lille ret. Det kan være div. salater, kødretter, brød&smør eller andet. For at vi ikke skal ende med 25 slags frikadeller, så vil jeg gerne prøve at holde lidt styr på hvad folk medbringer og lave en tråd med foreløbige planer, så man selv kan se hvad der evt. mangler på bordet og så tilmelde det. Når I har besluttet hvad I vil have med til bordet, vil I så være søde at skrive det til mig i en pb.
Mvh Henriette
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #18 Dato: 23 August , 2015, 18:34 »
P.S. HUSK AT ALLE SELV SKAL MEDBRINGE TALLERKENER, GLAS OG BESTIK TIL ARRANGEMENTET.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #19 Dato: 23 August , 2015, 21:37 »
Der kan købes øl og vand på stedet. Kaffen giver vi. Husk kopper. Og som Peter skriver ovenfor, så er der mulighed for en lille smagsprøve på gården vin.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Inge-Lise87

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #20 Dato: 26 August , 2015, 16:13 »
Hej.. Kommer der en tilmeldingstråd eller hvordan? :-) Jeg var med sidste år trods min social angst og deltager igen i år :-)
Den heldige ejer af lykkelige høns i haven.. <3

Har lys sussex - På sigt skulle der meget gerne være en rigtig god stamme til udstilling. :P

Dyrevelfærdsforkæmper med stort gigantisk D!

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 955
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #21 Dato: 26 August , 2015, 16:49 »
Jeg var med sidste år trods min social angst og deltager igen i år :-)
/o Alletiders :).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #22 Dato: 26 August , 2015, 17:09 »
Det er nu også en meget hyggelig dag og Peter har bare et fedt sted, derude i skoven.  /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015
« Svar #23 Dato: 26 August , 2015, 21:06 »
Der er ingen decideret tilmelding, men hvis man vil være med til fællesspisningen, så skal man tage noget med til bordet, og det skal skrives i en pb til mig. ;)
Mvh Henriette
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Peter Agger

  • Moderator
  • Indlæg: 1 125
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #24 Dato: 06 ſeptember , 2015, 06:49 »
Desværre ser vi os nødsaget til at aflyse forumdage i år.

Dels fordi:

1 af os 4 meldte fra på et tidlig tidspunkt.
En anden er blevet arbejdsramt på dagen
Der har været meget lidt interesse for den fælles buffet.
Sidst men ikke mindst. Der er ikke tilmeldt nogle dyr, og godt for det, for jer har fået et eller andet skidt i mine kyllinger, så i samråd med vores lokalformand for fjerkræklubben, var vi enige om at det ikke var forsvarlig at komme med dyr.

Vi har nok også været for sent ude med informationer, og troet at alt kørte på rutinen, men medlemsskaren skifter hele tiden, så det er nyt for de fleste.

Beklager meget
Hilsen Peter
Hilsen
Peter

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 955
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #25 Dato: 06 ſeptember , 2015, 07:09 »
<W Det er jeg rigtig ked af at høre :(, jeg havde glædet mig til at hilse på jer alle igen. ÆV! Jeg håber vi ses til næste år. *k
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #26 Dato: 06 ſeptember , 2015, 09:15 »
Møgærgeligt,  men forståeligt
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Henriette Hall

  • Moderator
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #27 Dato: 06 ſeptember , 2015, 10:15 »
Peter og jeg holdt et lille møde i går, og vi lover at vi næste år vil melde ud i bedre tid, så folk har ordentlig tid til at sætte kryds i kalenderen og planlægge weekenden. Vi er rigtigt trætte af at det er nødvendigt at aflyse, men Peters dyr er syge, og jeg har fået 4 madtilmeldinger. Det er ligesom for lidt at bygge videre på, for der ligger trods alt noget arbejde i at stable arrangementet på benene. Men vi vender tilbage næste år.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Gok

  • Bruger
  • Indlæg: 290
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #28 Dato: 06 ſeptember , 2015, 11:18 »
Jeg kan let forestille mig, at efterårsvejret ikke er så attraktivt for mange medlemmer. En sommerdag vil være bedre.

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Forumsdag 2015 AFLYST
« Svar #29 Dato: 06 ſeptember , 2015, 12:51 »
Jeg synes også, det er ærgerligt, at dagen er glippet, men må også sige, at vi havde valgt fra i år - dels pga. det ustadige vejr, men nok så meget på grund af arbejde og en masse andre arrangementer. Jeg vil ønske mig en ny dag i august - og hvis I der plejer at stå for det, trækker mig lidt i ærmet i god tid, så tror jeg godt, jeg kan få tid til at give en hjælpende hånd.