Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: hjælp  (Læst 2397 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 822
hjælp
« Dato: 06 ſeptember , 2017, 07:59 »
jeg mangler lidt hjælp til min ene kyllebasse. Det er en maran som kom til verden mandag eftermiddag og tirsdag morgen ser jeg den har spagatben. Så jeg satte elastik om og går hele tiden og hjælper den hvor jeg forsigtig trykker dens ben på plads. Den har nu haft det på 1 døgn. Men nu til problemet, den bliver ved med at sidde på rumpen, og jeg prøver hele tiden at rejse den. Er det fordi den har elastik på eller hvad. Jeg kan sige den kæmper en brav kamp hele tiden.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Lene Skelmose

  • Gæst
Sv: hjælp
« Svar #1 Dato: 12 ſeptember , 2017, 09:32 »
Har du prøvet at tage elastikken af? Har haft een med samme problem. Den var helt ok efter et døgn med elastik.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 822
Sv: hjælp
« Svar #2 Dato: 12 ſeptember , 2017, 09:44 »
Jeg kan fortælle at nu kan jeg ikke længere se hvad for en det var. Jeg tror nok i starten at elastikken var lidt for løs. Men det går så fint med alle 6. De er godt med og det hele.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Lene Skelmose

  • Gæst
Sv: hjælp
« Svar #3 Dato: 14 ſeptember , 2017, 07:44 »
Ha ha. Havde ikke lige set på datoen.