Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Huskeliste til LU  (Læst 72242 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #30 Dato: 10 December , 2011, 18:45 »
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #31 Dato: 10 December , 2011, 18:52 »
Når nu Forum var forvist til et hjørne hos ænderne, så ville det da være godt med en plakat eller to fra hovedindgangen til standen med det store blå logo og med henvisning til hvor man finder os, og jeg mener at et skråskilt på gulvet ville have været super så man på afstand kan se at det er den vej det sker.
Eller et banner i stof der kan hænges i en døråbning eller på en væg, men i en størrelse der batter... uden briller.

Parasoller med logo ved bordene

Vi må jo gøre lidt reklame for os selv, da der jo ikke er andre der gør det.

Det virker lidt som om, vi er dem de andre ikke må lege med.
« Senest Redigeret: 10 December , 2011, 18:55 Fra ina.... »
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Henriette Hall

  • Bruger
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #32 Dato: 10 December , 2011, 19:22 »
Ja, jeg tænkte også at den placering da ikke var noget at råbe hurra for da jeg læste om det. Måske kan DFfR mærke os ånde dem i nakken. Vi har da vist langt flere medlemmer herinde end de har... Det var fint sidste år med placering i den store hal, men nu var jeg der selvfølgelig ikke i dag og kunne se det med mine egne øjne.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #33 Dato: 10 December , 2011, 19:29 »
Marianne og jeg snakkede sammen i bilen hjem om at vi i morgen burde rykke "ægge-bordet" over til den hvide væg, så man kunne se alle æggene og blive lokket ind til os fra dværgehønse-hallen, for som det er nu er vi fuldstændigt gemt.





- og så skal vi have noget mere snolder :D
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #34 Dato: 10 December , 2011, 19:30 »
Faktisk syntes jeg placeringen var fint, der var ikke helt så meget galen inde hos svømmefuglene ;) (det vil sige det kom der selvfølgelig da Søs Rose ankom, men indtil og efter ;) men vejvisere er en god ide, Jeg måtte da spørge om vej før vi fandt standen

Yazmin gik den sidste time rundt inde i den store hal og delte brochure og chokolade ud til dem hun ikke syntes lignede dommere :D så der er en del der har fået reklame :D måske vi næste år skulle hyre lidt flere unger til at gå rundt og dele ud :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #35 Dato: 10 December , 2011, 19:38 »
DFfR skulle da være glade for DFF. Jeg er sikker på at mange af deres nyere medlemmer er kommet ind via det store oplysningsarbejde DFF gør. Så der må kræfter igang for at få den 'gamle' placering tilbage igen - eller i hvert fald en der er mindst lige så god. Men måske er det lidt irriterende, at vi er så mange, og at stemningen er så god  ;) :D
Mvh Marianne

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #36 Dato: 10 December , 2011, 19:40 »
DFfR skulle da være glade for DFF. Jeg er sikker på at mange af deres nyere medlemmer er kommet ind via det store oplysningsarbejde DFF gør. Så der må kræfter igang for at få den 'gamle' placering tilbage igen - eller i hvert fald en der er mindst lige så god. Men måske er det lidt irriterende, at vi er så mange, og at stemningen er så god  ;) :D

Kan kun tilslutte mig /o
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #37 Dato: 10 December , 2011, 19:48 »
Men hvis vi nu gør lidt fodarbejde og reklamerer for vores placering, så tror jeg bestemt vi kan lokke folk ind, vi skal måske have to hold næste år til at passe standen, to i "butikken" og 2 ude i felten.
Der var jo god plads der hvor vi var, det syntes jeg også tæller og der var jo godt pakket inde i den store hal, jeg tænker vi har fået pladsen til en favorabel pris, så er det jo klart at vi må vige for de betalende stande og specialklubberne Det har jeg forståelse for. Alene det at vi får lov at komme ind og fylde så meget som vi faktisk gjorde syntes jeg viser velvilje fra hovedforeningen. En stor del af hovedbestyrelsen er jo også medlemmer af forum. Jeg så da flere af de røde veste komme forbi og kigge :)
Jeg syntes vi skal vende snuden indad og tænke på hvad vi kan gøre og ikke hvad vi kunne tænke os andre gider gøre for os. Og så tror jeg da det gavnede svømmefuglehallen at vi var der, der var da mange nede og runde dem, som måske ikke lige var kommet hvis ikke forum havde været der :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

frida

  • Gæst
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #38 Dato: 10 December , 2011, 20:24 »
Vi glemte navne sedler :o Det synes jeg kunne være rart. Jeg er ikke helt så god til at høre folk om hvem de er, og husker elendigt. Nogle husker ihvertfald bedre end jeg ;D Men rigtig rart at se nogle af dem man kun læser om :)
Rigtig god dag for mig. Købte 2 brahmaer, som jeg glæder mig til at se imorgen /o

Offline Julie R

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 428
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #39 Dato: 10 December , 2011, 20:33 »
Syntes også placeringen var i orden, så kunne man lige hvile ørerne lidt for hanegal.

Navne sedler vil jeg bestemt også syntes var et hit.

Fredericia er også fint for mig.

Tak for en dejlig oplevelse at møde jer.
Mvh. Julie


En del forskellige høns og nogle hunde.

0.1.    Dejlig datter
1.0.    Dejlig søn
1.0.    Vidunderlig mand

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #40 Dato: 10 December , 2011, 23:06 »
tilslutter mig den med navneskilte, men selv og det er et hønseforum nytter det ikk at hakke på bla dffr, hvis man vil vinde skal man være den bedste, og dff har en anden vare end dffr, og dff er vel ofte en kravlegård for dffr, og det bør arbejde og sætte forventningerne efter

Offline Lundur

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 246
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #41 Dato: 10 December , 2011, 23:13 »
Du har ret Wanda. Vi skal kigge indad, og så selvfølgelig arbejde for en god placering, hvad det så end er. Jeg synes også at placeringen i Herning kunne være værre. Flere af specialklubstandene havde meget lidt plads omkring sig. Dejlig dag i Herning. Vi ses i morgen.
mvh Steffen Lund
Sekretær i Maranklub DK
10,16 Nøgenhalse sorte i stor
4,7 Grå danske gæs
2,4  Sachsenænder
10,18 Maran i stor, Sort-Kobber og Hvedefarvet.
http://www.maranklub.dk

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #42 Dato: 11 December , 2011, 18:45 »
Jeg synes vi, havde en dejlig placering, fredeligt så vi kunne snakke sammen og hygge os, og have et helle, hvor vi kunne hvile ørerne fra hanegal. Desuden havde vi masser af plads, prøv at sammenligne med den plads diverse specialklubber havde.
Det hjørne vi havde sidst, var lejet ud, og DFfR fik kr 4000 for det, vi kommer gratis med /o
Hvad kunne vi selv gøre bedre?
Inas idé med et skilt ved indgangen er super, vi fik flyttet bordet med æggene om søndagen = meget bedre. Vi kunne have hængt et banner over porten ind til vores hal.
Hvordan det bliver i januar 2013, ved vi ikke, men én ting er sikkert, vi bliver ikke sådan at komme uden om. ;D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #43 Dato: 12 December , 2011, 18:20 »
Jeg bliver stadig forbavset over hvor stor en interesse ægge-udstillingen trækker. Det er trods alt folk med interesse for fjerkræ der kommer, men alligevel skal de hen og kigge på alle farverne. Den skal helt sikkert med igen. Og med styr på hvad æggene skal efter udstilling.

Jeg manglede lidt de flotte kager fra sidste år. Det var også en trækker.

Og så kunne det være fint med lidt hønsekunst også. Nogle af medlemmerne har jo lavet lidt haner og glas og der er andre der har købt nogle sjove hønseting. Hvis vi måtte udstille dem også, ville det være alletiders

Borte har taget vores banner... Jeg kan simpelthen ikke finde det. Det var med på Gavnø og alle forumting ligger i et skab. Det er blevet splittet ad, men banneret er der ikke. Så vi skal have et nyt. Nogen der kender et sted hvor det kan laves til rimelig sum, så send en pm...
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: Huskeliste til LU
« Svar #44 Dato: 12 December , 2011, 18:25 »
Skal banneret være stof eller papir?
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn