Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: EE2018 i Herning  (Læst 8560 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 934
EE2018 i Herning
« Dato: 19 Oktober , 2018, 19:54 »
Hvad så, har I meldt Jer til spisningen om lørdagen i Herning ??, fristen er den 20. 10. Vi bør vel slutte op om det store arrangement - jeg hjælper Barnevelderforenigen med at få dyrene på plads fredag.

Så kunne vi ses, alle os der nørder her på dff -  ::) /o

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #1 Dato: 20 Oktober , 2018, 20:20 »
Jeg har meldt mig til kammeratskabsaftenen om lørdagen-

Du mener vel tirsdag med at få dyrene på plads?
Da de skal bedømmes onsdag og torsdag.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 934
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #2 Dato: 20 Oktober , 2018, 22:43 »
øh, ja det gør jeg  vel  ???

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 934
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #3 Dato: 28 Oktober , 2018, 23:38 »
Vi er blevet fejlinformeret af Carsten Blom = DFFR, men de har rettet datoen, så det er tirsdag kl 12 indsættelsen begynder - sådan noget rod ! Især når man kommer fra Sjælland og skal overnatte mange dage !!!!!! det bliver sne frivillige indsats jo ikke billigere af !!

Lad os håbe de andre deadlines og hele EE2018 bliver godt. Det er jo i sidste ende det der betyder noget. at alt lykkedes til sidst med succes.

Offline Carsten Blohm

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 335
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #4 Dato: 01 November , 2018, 22:25 »
Nu er det jo sådan at det er dem som laver noget der laver en fejl, men det var da godt at du ikke rettede dig efter den første dato, det var nemlig en søndag, bare i december og ikke den 9 november som du henviser til. men jeg er helt sikker på at Europaschau 2018 Herning bliver en oplevelse for alle, håber vi ses.
med venlig hilsen

Carsten Blohm
mvh
Carsten  
Opdrætter af
Sorte Nøgenhals dv.
Blå kochin dv.
www.silkeborg-fjerkraeklub.dk
www.racefjerkrae.dk
www.dommerringen.dk
www.italienerklubben.dk

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 934
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #5 Dato: 03 November , 2018, 19:28 »
Det bliver garanteret forrygende godt - jeg er med til at sætte dyr ind tirsdag - Barnevelder - og tropper også op fredag og lørdag. skal lige have meldt mig til lørdag aften  ;D.

Hvis ikke man fejler, kan det jo tyde på, man ikke foretager sig noget, så fejl er kun af det gode  ;)

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: EE2018 i Herning
« Svar #6 Dato: 04 November , 2018, 19:54 »
Der ER dæleme også meget, som skal planlægges op til et sådan event...…

Så på forhånd 1000 tak til alle de frivillige, samt DFfR's bestyrelse for at bruge jeres dyrebare tid på at lave en Europa udstilling, som vi alle kan have glæde af  /o /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub