Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: hieraki  (Læst 2463 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 824
hieraki
« Dato: 15 Januar , 2017, 21:48 »
Kan der godt blive lavet om på hierakiet uden at der på nogen måde er tilført nye høns, ej heller sket noget som helst der er anderledes. jeg spørger fordi pludselig min ene høne ville ikke gå ind om aftenen og de har været rigtig flinke til det. Jeg lod dem så være en times tid og da jeg så til dem igen var de alle gået ind, men den ene høne sad nu for sig selv på den nederste pind og der plejer Caroline at sidde, men hun var nu rykket op til de andre på første pind. Det samme er sket nu flere aftener i træk.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline anneke

  • Bruger
  • Indlæg: 292
Sv: hieraki
« Svar #1 Dato: 17 Januar , 2017, 01:22 »
Ja, de kan godt lige pludselig komme til at skændes og vinderen er så den nye leder. Du kan ikke gøre noget ved det, hønserne har deres egne regler.
mvh. Anneke
Barnevelder, moskusænder, svanegæs.

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 824
Sv: hieraki
« Svar #2 Dato: 17 Januar , 2017, 06:25 »
Tak for svar. Det er jo ligesom os mennesker. Vi er heller ikke altid til at regne med.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner