Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Volierenet tilbud  (Læst 7763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline palleti

  • Bruger
  • Indlæg: 259
  • Livet er kort - spil bridge!
Volierenet tilbud
« Dato: 11 April , 2014, 12:30 »
Fra i morgen har Davidsen (som findes i Sydjylland og Skibby på Sjælland) et godt tilbud på volierenet:

25 meter rulle ½ x 1" masker, trådtykkelse 0,9 mm, højde 100 cm, til kun 299 kr. - normalpris 599 kr.

Deres slagtilbud plejer at være gode, f. eks. 40 l plantesæk til 6,95, kapillærkasse 39,95, spagnum/rododendron jord i 80 liter sække til 29,95. Så selv om man bor et stykke væk kunne flere gå sammen og gøre sig en tur med traileren  ;D

Kataloget kan ses her:  http://ipaper.ipapercms.dk/davidsen/Tilbud/
0,1 Maran/Araucana, blå (Aura)
0,1 Araucana, guldhalset/blå (Carla)
0,3 dværg Wyandotter, blå, rød, gul columbia (Madam Blå, Brownie, Rappenskralden)
0,02 sorte Ea kyllinger
0,03 blå/kobber Maran kyllinger

Offline MOK

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 376
    • Odahesten.dk
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #1 Dato: 11 April , 2014, 21:59 »
Der må vi da ud - eller gad vide om tilbudet også gælder i deres webshop?
Mvh.

Morten

Startet med høns igen i 2013 og nu:
3,6 sølv brakel
Kyllinger fra 8. marts, 6. april og 4 maj

Samt
1,3 islænder

Offline palleti

  • Bruger
  • Indlæg: 259
  • Livet er kort - spil bridge!
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #2 Dato: 11 April , 2014, 22:08 »
Ingen grund til at bruge porto når du bor så tæt på?
0,1 Maran/Araucana, blå (Aura)
0,1 Araucana, guldhalset/blå (Carla)
0,3 dværg Wyandotter, blå, rød, gul columbia (Madam Blå, Brownie, Rappenskralden)
0,02 sorte Ea kyllinger
0,03 blå/kobber Maran kyllinger

Offline MOK

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 376
    • Odahesten.dk
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #3 Dato: 12 April , 2014, 12:44 »
Nej - enig  :laugh: men de har udlevering fra weblager 2 km herfra, men jeg kørte til Vejen og stod i kø sammen med 1000 andre. Det gik nu smertefrit - der blev serveret kaffe og delt slik ud i køen og nu har jeg 2 ruller fin tråd ;D
Mvh.

Morten

Startet med høns igen i 2013 og nu:
3,6 sølv brakel
Kyllinger fra 8. marts, 6. april og 4 maj

Samt
1,3 islænder

Offline palleti

  • Bruger
  • Indlæg: 259
  • Livet er kort - spil bridge!
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #4 Dato: 12 April , 2014, 13:02 »
Hehe - så skulle du måske være fortsat til Brørup, har selv lige købt 2 ruller, ikke meget kø (og gratis kaffe) ;D
0,1 Maran/Araucana, blå (Aura)
0,1 Araucana, guldhalset/blå (Carla)
0,3 dværg Wyandotter, blå, rød, gul columbia (Madam Blå, Brownie, Rappenskralden)
0,02 sorte Ea kyllinger
0,03 blå/kobber Maran kyllinger

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #5 Dato: 12 April , 2014, 16:18 »
Så vidt jeg kan se, kan man ikke få det i deres webshop. Øv! Skal ellers lige om lidt bruge volierenet til de hollandske dværges nye domicil
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline palleti

  • Bruger
  • Indlæg: 259
  • Livet er kort - spil bridge!
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #6 Dato: 12 April , 2014, 16:27 »
Tjah, så kunne du jo evt. slå dig sammen med nogen og køre efter det til Skibby i morgen, det er så vidt jeg ved den eneste afdeling de har på Sjælland.

Vi har også købt bl.a. storfrugtede blåbær til en halvtredser, både rhododendronjord og dækbark koster 30 kr for en 80 l sæk, 15 kg granuleret kalk til en tyver, osv. - tilbuddene er gode nok (men det er selvfølgelig endnu billigere at blive hjemme ;D)
« Senest Redigeret: 12 April , 2014, 16:29 Fra palleti »
0,1 Maran/Araucana, blå (Aura)
0,1 Araucana, guldhalset/blå (Carla)
0,3 dværg Wyandotter, blå, rød, gul columbia (Madam Blå, Brownie, Rappenskralden)
0,02 sorte Ea kyllinger
0,03 blå/kobber Maran kyllinger

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #7 Dato: 12 April , 2014, 16:40 »
Hvis jeg havde mulighed i morgen ville jeg afgjort regne på det  ;)
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #8 Dato: 13 April , 2014, 03:18 »
hej
Husk de har også Møllerens hønsefoder til gode priser,I Rødekro var der slet ingen kø
« Senest Redigeret: 13 April , 2014, 03:21 Fra walter »
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline palleti

  • Bruger
  • Indlæg: 259
  • Livet er kort - spil bridge!
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #9 Dato: 24 April , 2014, 01:05 »
Så er volierenettet på tilbud igen hos Davidsen til 299,- for en rulle!

Det måler 1 x 25 m, maskerne er ½ x 1 tomme, og jeg synes kvaliteten føles bedre end det net, jeg tidligere har købt hos jem & fix. Begge steder var tykkelsen angivet til 0,9 mm. Tilbuddet gælder fra fredag 25/4.
0,1 Maran/Araucana, blå (Aura)
0,1 Araucana, guldhalset/blå (Carla)
0,3 dværg Wyandotter, blå, rød, gul columbia (Madam Blå, Brownie, Rappenskralden)
0,02 sorte Ea kyllinger
0,03 blå/kobber Maran kyllinger

Offline MOK

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 376
    • Odahesten.dk
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #10 Dato: 24 April , 2014, 08:07 »
Ja - kvaliteten er OK, dog (måske lidt for meget pertentlighed herfra  :-[ ) så er af og til lidt "vævefejl"/en sprungen snor, men jeg fik da lavet nedenstående  /o

Pladsen, der er brugt til det, er den vi bl.a. bruger til træpiller om vinteren, så det skulle kunne pilles ned igen - så konstruktionen er lavet, så jeg ved at fjerne/løsne 18 skruer kan lægge det hele i en stak på loftet - det skal nok blive godt  ;D

« Senest Redigeret: 24 April , 2014, 08:09 Fra MOK »
Mvh.

Morten

Startet med høns igen i 2013 og nu:
3,6 sølv brakel
Kyllinger fra 8. marts, 6. april og 4 maj

Samt
1,3 islænder

Offline GokkeLotte

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 844
  • "Pulverheks- altid i træsko"
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #11 Dato: 24 April , 2014, 08:32 »
Det ser da godt ud Morten  /o Jeg vil prøve at kontakte dem i morgen ang. fragtpriser  *k Vores "gård" er stadig kun et skelet, og jeg vil helst beklæde den med volierenet frem for den billige tråd fra Harald nyborg- det kan vel bruges til indeling indenfor rammen i stedet.......... ::)
En blandet flok i haven med mange skønne racehøns imellem :-)
www.DFfR.dk

Offline MOK

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 376
    • Odahesten.dk
Sv: Volierenet tilbud
« Svar #12 Dato: 24 April , 2014, 08:34 »
Jeg ville købe en ekstra rulle, Lotte i stedet for at blande netyper :) Det er ikke dyrere end Harald Nyborgs og meget nemmere/pænere at se på :)
Mvh.

Morten

Startet med høns igen i 2013 og nu:
3,6 sølv brakel
Kyllinger fra 8. marts, 6. april og 4 maj

Samt
1,3 islænder