Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Forumdag- en tak  (Læst 24594 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Eva

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 343
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #15 Dato: 24 August , 2014, 14:43 »
Kan det virkelig passe at jeg får den besked "der er ingen billeder at vise"?..
Venlig hilsen
Eva

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #16 Dato: 24 August , 2014, 17:32 »
@ Pia

@Eva
Det kan da godt passe, hvis der endnu ikke er lagt nogle billeder ind.

Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Frank H. Kristensen

  • Bruger
  • Indlæg: 1 771
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #17 Dato: 24 August , 2014, 18:20 »
Finn når du nu engang begynder at spekulere på hvor de ting du havde med til forumdagen er blevet af kan du tage et smut til Hadstenområdet ;)
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen

Offline Anne Grethe

  • Bruger
  • Indlæg: 113
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #18 Dato: 24 August , 2014, 18:31 »
Tak for en lærerig dag i går, for mit vedkommende især  med god INFO fra Lene Lestat tak for det Jeg har en lille fortsættelse af vægtkonkurrencen: Vil nogen gætte på vægtforskellen på Dorkinghanen fra i går til i dag?
"Det er da en syg høne, der har lagt det der æg..." (Blinkende Lygter)

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #19 Dato: 24 August , 2014, 19:39 »
Finn når du nu engang begynder at spekulere på hvor de ting du havde med til forumdagen er blevet af kan du tage et smut til Hadstenområdet ;)
Tak, jeg blev nødt til smutte tidligt for der var en 40 års fødselsdag. Det skal nok ikke bruges før til LU, så ikke noget der haster. Jeg kigger forbi og henter engang
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #20 Dato: 24 August , 2014, 20:07 »
@ Anne Grethe

Det var hyggeligt at møde dig og dejligt at du vil opdrætte Dorking, som ikke helt er en talrig eller nem at arbejde med. Og kan jeg hjælpe dig er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Ps. han ser sgu fin ud, uden "tøj på" . 
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Frank H. Kristensen

  • Bruger
  • Indlæg: 1 771
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #21 Dato: 25 August , 2014, 13:45 »
Helt fint Finn vi finder ud af det.

Ja hold endelig ved og tror sagtens der kan blive noget godt ud af ham for kropsform og størrelse var rigtig godt på ham.
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen

Offline Peter Agger

  • Moderator
  • Indlæg: 1 125
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #22 Dato: 25 August , 2014, 15:57 »
Jeg vil gerne benytte denne tråd til at sige tak til alle fremmødte. Det er bare ærgerligt at man ikke når at snakke med alle, og dagen flyver jo også af sted.
Jeg ville have brugt en halv times tid til at fortælle om mine planer i vin/hønsegården, det lykkedes ikke.
Næste år får vi nok lavet et tidsprogram, som vi skal prøve at overholde.
Særlig tak til: Liv, Marianne M, og måske i særdeleshed til Henriette som trods en kedelig telefonopkald efter ankomst, blev og lavede fantastisk mad. Hvis maden, Henriette stod over smagte ekstra salt forstår jeg det godt.
Også tak til Linda for et igen fantastisk æggebord, og jeg ved at mange hjalp til hvor man kunne, dog en særlig tak til Tapani, jeg tror han stod i køkkenet det meste af dagen, (kaffe og opvask)
Jamen jeg kan blive ved.

Årets hittegods:
« Senest Redigeret: 25 August , 2014, 16:01 Fra Peter Agger »
Hilsen
Peter

Offline Marianne M.

  • Moderator
  • Indlæg: 3 514
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #23 Dato: 26 August , 2014, 20:29 »
Jeg siger også mange tak for sidst, det var som sædvanligt hyggeligt at møde gamle og nye kendinge, er imponeret over de mange, der kommer over med færger og over broer for at være med.

Men særligt skal Peter og Jette have tak for engagement og husly, uden dem var det slet ikke blevet til noget. God ide du fik dengang på Gavnø, Peter !!
Mvh Marianne

Offline Patricia

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 426
  • Mit første Klubmesterskab
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #24 Dato: 26 August , 2014, 22:02 »
Tak for en lærerig dag i går, for mit vedkommende især  med god INFO fra Lene Lestat tak for det Jeg har en lille fortsættelse af vægtkonkurrencen: Vil nogen gætte på vægtforskellen på Dorkinghanen fra i går til i dag? (Image removed from quote.)
Han ser jo rigtigt godt ud uden tøj, vil skyde på han har "tabt" sig lidt så han nu vejer 2945g ;-) Glæder mig du stadig vil avle denne sjældne race, på trods af den hårde kritik han fik.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Offline Schliemann, Viben

  • Bruger
  • Indlæg: 161
Sv: Forumdag- en tak
« Svar #25 Dato: 28 August , 2014, 10:09 »
Jeg vil gerne benytte denne tråd til at sige tak til alle fremmødte. Det er bare ærgerligt at man ikke når at snakke med alle, og dagen flyver jo også af sted.
Jeg ville have brugt en halv times tid til at fortælle om mine planer i vin/hønsegården, det lykkedes ikke.
Næste år får vi nok lavet et tidsprogram, som vi skal prøve at overholde.
Særlig tak til: Liv, Marianne M, og måske i særdeleshed til Henriette som trods en kedelig telefonopkald efter ankomst, blev og lavede fantastisk mad. Hvis maden, Henriette stod over smagte ekstra salt forstår jeg det godt.
Også tak til Linda for et igen fantastisk æggebord, og jeg ved at mange hjalp til hvor man kunne, dog en særlig tak til Tapani, jeg tror han stod i køkkenet det meste af dagen, (kaffe og opvask)
Jamen jeg kan blive ved.

Årets hittegods:

Jeg vil også sige tak for en dejlig dag, jeg fik dog hørt noget om dine planer med vinen og jeg fik også set dine høns. Jeg kommer lige forbi, inden jeg kører hjem,  ;)
Tak fordi du gider os, og jeg kommer helt sikker til næste år, selvom det er lang vej at køre, men hvad gør man ikke for at få god mad og en god hønsesnak.  ;D

Rigtig mange tak for en dejlig dag til alle  :)

Mvh Viben, som skriver fra det lokale bibliotek i nordjylland.
Uva Uvam Vivendo Viria Fit ="A apple change to a grape by living with grapes"

Opdrætter af Silkehøns i gul med skæg, hvid uden skæg, stor.