Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Artsbestemmelse  (Læst 6335 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline fpjensen

  • Bruger
  • Indlæg: 43
Sv: Artsbestemmelse
« Svar #15 Dato: 03 December , 2018, 17:56 »
Som medlem af den samme fjerkræklub som Lene, kender jeg hende som et meget venligt og hjælpsomt menneske med en enorm viden om høns og andet fjerkræ. Jeg finder hendes svar til DeciBit fuldstændig i orden, og DeciBit burde være taknemmelig over at være bragt ud af sin vildfarelse angående art/race og iøvrigt få sit spørgsmål besvaret. Er der nogen der er arrogant, er det da DeciBit med sit tilbud om kursus i takt og tone og stavekursus. Jeg ser iøvrigt ingen stavefejl i Lenes svar, men blot et lille glemt "er". Men med hendes egen formulering, "meningen er vel tydelig".

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Artsbestemmelse
« Svar #16 Dato: 04 December , 2018, 06:52 »
Tja, jeg tænker lidt på hvorfor folk åbenbart har mere travlt med at diskutere mig end at svare på DeciBit's spørgsmål…..  :o ???

Tak til jer, som har bakket mig op og som har lært noget af alt det jeg i tidens løb har svaret på og oplyst om (10447 indlæg), og tak til jer som ikke har og som bare hele tiden bliver irriteret og sure over det jeg svarer. Men pyt med det.... for DecitBit er ude, og jeg er heller ikke så meget mere på dette Forum...
Er nemlig ikke moderator mere....

« Senest Redigeret: 04 December , 2018, 17:24 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 934
Sv: Artsbestemmelse
« Svar #17 Dato: 04 December , 2018, 20:03 »
 /o

Offline anneke

  • Bruger
  • Indlæg: 292
Sv: Artsbestemmelse
« Svar #18 Dato: 07 December , 2018, 01:03 »
Nå, denne tråd havde jeg så ikke set. Jeg er helt enig med fpjensen, jeg ser ingen problemer i Lenes svar. Jeg er glad for at en person som bliver så hidsig som trådstarter har valgt at forsvinde fra forum, Jeg kan heller ikke lide folk som bare vil have supplerende høns når Mikkel har hentet de fleste. De ting Lene skriver har jeg altid læst med stor fornøjelse og jeg håber at hun fortsætter med det. 
mvh. Anneke
Barnevelder, moskusænder, svanegæs.